دانلود جدیدترین ها
 
 

محل درج آگهی و تبلیغات
 



                              نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1398برچسب:, توسط مجتبی


توجه

   

دوستان بشتابید و به خلیج فارس رای بدهید

  

گوگل به منظور اینکه در جستجوی خود از نام خلیج فارس یا خلیج عربی استفاده کند این نظر سنجی را درست کرده است تا 2 هفته پیش درصد خلیج فارس 75 بود ولی الان با تلاش اعراب به 59 % رسیده لطفا شرکت کنید و این سایت را به دیگران نیز معرفی نمایید

  

به لینک زیر بروید ودر این رای گیری شرکت کنید و به خلیج فارس رای دهید

 

http://www.persianorarabiangulf.com




http://www.webpars.rozup.ir/dolatshah/468_60_1111111111111f.gif

نظرات شما عزیزان:

amir
ساعت14:08---22 تير 1391
سلام دوست عزیز وبلاگ خیلی خوبی داری بهت تبریک میگم واسه داشتن یه همچین وبلاگی یه تشکرم واسه مطالبی که تو این مبلاگ آوردی.
دوست داری درآمد اینترنتی داشته باشی بدون این که هیچ سرمایه اولیه ای نیاز داشته باشی بجز یه وبلگو یه حساب بانکی.نه دردسر داره نه هیچ سختی اگه یه ذره وسش وقت بزاری میتونی در آمد 6 رقمی داشته باشی. من یکی از سایت خوش حسابو بهت معرفی میکنم اگه دوست داشت یه سر به لینک پایین بزن
www.palsel.com/index.php?page=register&AdsID=2568


مهدی شایان
ساعت18:34---18 تير 1391
سلام من مهدی شایان هستم ازوبلاگ شمادیدن کردم ولی بازدیدکننده ی کمی داری خوشحال میشم به وبلاگ من هم سریی بزنی اگر می خواهی تعدادبازدیدکننده روبیشترکنی من روباعنوان شعبه ی 4وبلاگ همشهری(خنده دارترین وبلاگ )لینک کن درعوض من بعدازخبر دادن تو من تورولینک میکنم

shadi
ساعت9:58---13 تير 1391
slm aziz

mrc khobam u khobi?

felan barnamamoon moshakhas nis

age khastim brim mosaferat 20m b bd mirim

ta chi beshe

mrc k sr mizni

byby


shadi
ساعت16:52---8 تير 1391
در نظر دارم با یه دختر عرب ازدواج كنم و اسم بچمو بذارم خلیج پارس تا به مملكتم

خدمت كرده باشم... در این حد فداکارم من...!


MH12
ساعت11:44---7 تير 1391
سلام داداش زیاد جدی نگیرش قبلا هم برا نوروز گزاشتن همینجوری خالی بندیه مگرنه گوگل کی باشه بخواد به چه نامی بشناسه
به جاش برو رپ گوش کن داداشم هیچ چیزی نمیخورن
ولی ایول خوشم اومد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By maxtemp :.


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 124
بازدید کل : 80980
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 40
تعداد آنلاین : 1

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : مكث تمپ